Psykologi.

Idag drog psykologin igång! Upprop och info på förmiddagen. Helt smärtfritt! Känns ganska så ofattbart att det redan har gått ett år sedan jag för första gången satte min fot på universitetet. Att det är exakt ett år sedan jag blev indelad i något som kan varit den bästa arbetsguppen ever och lärde känna Jessica, Lina och Linus, vilka har betytt otroligt mycket för mig det senaste året (var tvungen att bläddra igenom större delar av arkivet från hösten för att inse hur bra och kul vi faktiskt har haft tillsammans, guld värda). Känns märkligt att inte gå i samma klass längre! Tack och lov så finns dem alltid där när jag behöver dem och tvärtom. Någon mer som har dragit igång plugget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0