Lost and insecure, you found me, you found me.



Kan inte förstå att den här sommaren är över! Var på jobbet extra tidigt häromdagen, enbart för att hänga med min personliga Benjamin syrsa - Tom (självutnämnd). Det sista jobbpasset är avklarat, MEN, min anställning är förlängd och övergår i en vikarietjänst, ingen är gladare än jag! Jag kommer dock att sakna att dagligen umgås med alla fina brukare, har verkligen hamnat på ett drömställle! Inte nog med att det är en alldeles utomordentligt bra arbetsplats känner jag att jag spelar en viktig roll, att jag fyller en funktion och att jag gör något betydelsefullt. Kollegorna: världsbäst. 

Igår blev jag klar med båda hemtentorna, skickade in dem och började nästan gråta av lättnad. Kände mig stolt som en tupp! Har bevisat för mig själv att det går att jobba heltid och plugga på helfart, under en period. All stress och press som hängt efter mig är som bortblåst. Jag har för första gången den här sommaren sett en hel film utan att känna "snart ska jag jobba", "jag borde plugga", "jag borde...", har suttit uppe en hel natt med bästa vän utan att känna stress, sovit utan att ställa alarmet och jag har börjat läsa en vanlig bok. Har betat av hur mycket studielitteratur som helst i sommar, ett par tusen sidor. Kan inte ens minnas när jag läste en skönlitterärbok sist! Förra sommaren?

Jag har utökat höstgarderoben och unnat mig något riktigt riktigt fint. Jag ska visa er någon dag! Är löjligt nöjd. Och Nettan, utan dig vore jag ingenting

Kommentarer
Postat av: azra

och du min fina vän, ja vill ha en riktig update om ditt liv snaaaaart!! Sånt som man inte får läsa här!! puss

Svar: Jaaaaa vi måååååste ses! Är relativt fri den här veckan så om du har tid ska vi nog kunna hitta en dag :) Puss!
Alexandra

2012-08-20 @ 20:23:08
URL: http://azraz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0