But in the end, everyone ends up alone.

Den här helgen har jag konstaterat: lita inte på opålitliga människor, mitt jobb är finare än finast, jag är stolt över lillebror, "jag älskar dig!" betyder oerhört mycket vid rätt tillfälle.

Kom till jobbet igår och var riktigt, riktigt sur pga olika anledningar. Möttes av glada ansikten, massa kramar, fina ord om hur mycket de saknat mig, lördagsmys, "disco", skratt, skämt och stoj. Jag smälte direkt. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb till tusen? Jobbade mina 18 timmar, åkte hem nöjd och glad! Eftermiddagen/kvällen idag har väl varit ungefär sämre än sämst, var så arg att jag var i upplösningstillstånd. Åkte hem för att umgås med min fina familj, det är så skönt att veta att de alltid finns där när resten är åt helvete. Guld!

Kommentarer
Postat av: azra

tack för idag gumman!! puss <3

Svar: Tack hjärtat! <3
Alexandra

2012-08-27 @ 20:19:40
URL: http://azraz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0