120828

Idag är en sån där dag då det verkligen slog mig hur jäkla stort min kontaktnät blivit, kan ibland, nästan, glömma bort att jag faktiskt har fler vänner än vad jag tror, vänner som har kommit att betyda ganska mycket det senaste året. Mötte Linus imorse innan föreläsningen och catchade upp lite grann! Hade sedan en föreläsning som jag faktiskt hängde med på (det ni!) och passade på att ritade ett par konstverk av hjärnan, hehe. Träffade Anna, Jeppe, Signe och AnnSofie och lunchade tillsammans. Så kul att alla är tillbaka i stan igen! Hängde i HumSam ett par timmar och pluggade med Cissela. Råkade springa in i min fina Maria som satt och "pluggade", rätt var det var kom Erik, Anna nr 2, Jessica, Lina, Kristoffer, Jacob. Ja ni hör ju! En efter en droppade in helt oplanerat. BÄSTA gänget från förra året! Rundade av med en lång fika med Erik. Nu ska jag och mina jobbiga tankar lägga oss, har en pluggdate imorgon. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0