Påsk.




1, 2. Torsdagens utgång. Lyckad! Hos mig + Platå och nattgäst på soffan. 3, 4. ...och så kom vintern. Påskafton eller julafton? 5, 6. På landet @ daddy. 7. Jag som inte äter godis längre har ätit massor och tränat noll gånger. 8. Plötsligt har vi barn i "släkten" igen = de målade ägg, jag fick inte va med. 9. Hallon, mandlar, kesella. Mmmmm. Nytt beroende. Påskhelgen so far.

Idag har jag hängt hemma hos mig själv, all by my self. SÅ HIMLA SKÖNT. I soffan, osminkad, i pyjamas. Fredagen hos pappa, lördagen hos mamma. Jag förstår precis varför jag inte bor kvar hemma. Betat av en massa plugg idag och insett att 8 av 10 pers i gruppen är flitiga och gör saker och ting i god tid. Jag tillhör inte de 8. Inte Linus heller. Kört på sista-minuten-grejen och bidragit till arbetet i sista sekund. Men nu är det klart, innan midnatt och allt. Klapp, klapp på axeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0