Nothing can change this.

Jag ska inte trötta ut er med att tjata om hur bra allting är just nu, men allting ÄR faktiskt riktigt, riktigt bra. Det blåser medvind, jag svävar på moln, rider på en våg av framgång. Eller något sådant. Mår så himla bra! Hade en fin födelsedag i torsdags med skola hela dagen lång och firande på kvällen. Fantastisk fredag, gjorde en galen grej och sken som en sol. Hängde i en soffa och "pluggade" fram till kvällen på uni tillsammans med Linus, sjukt kul och vi drog igång universitetets larm (haha). Åkte spontant hem till pappa på kvällen, träffade bästis på lördagen, chill med gamla gänget hos Bagge och på en uteservering nere på stan under kvällen. Söndagen var galen, resten får vara osagt. Checkat av en heldag i skolan idag, massa plugg och häng i soffan. Tänka sig, inte trodde jag (vi) att det skulle vara så kul att skriva uppsats! Tisdag-onsdag-torsdag-fredag ser ungefär likadana ut och stavas UPPSATSSKRIVANDE. Fint.

Kommentarer
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Bitter tentatjej som muttrar "medvind, vaddå för jävla medvind, jag kunde inte får lite medvind, det fucking haglar" när jag läser detta.. hahah, åhh, den här tentan förstör mig!

2012-04-24 @ 07:04:11
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0