Mirror on the wall, here we are again. Through my rise and fall, you've been my only friend.







Bugar och bockar för en härlig helg! Vi körde myskväll i fredags då vädret var sämst. Långpromenad i lördags runt stan i solen, mötte upp grabbarna och Azra på nere på Mörnes och plötsligt blev det förfest hos Bagge! Jag som inte skulle gå ut. Hade iaf galet kul och mötte upp lite tjejer! Snurrade runt mellan Platå, Sliver och Harry's. Träffade massor av folk jag inte sett på år och dar, himla kul! Lite seriously talk med Sanne mitt i natten och livliga konversationer med min så kallade "själsfrände" utanför Platens, får fan panik på honom haha. Kom hem, träffade grannen som skulle fixa pannkakor som nattkäk och ja, rätt vad det var stod även jag i köket strax innan kl 05 och stekte pannkakor. SÅ HIMLA GOTT. Somnade väl framåt 0530 och vaknade strax innan 11, pigg som en mört! Förstår inte vad som hänt, jag som brukar sova länge.

Pluggat en del idag och kört 2-timmarspass på gymmet. Älskar när det ger resultat, 40 min löpning på bandet utan någon större effort och kroppen kändes ovanligt stark. Några kilos viktminskning, mindre spänningshuvudvärk och problem med axlar/nacke, bättre kondis. Det tar sig!

Imorgon ringer kl 0530 (insåg nu att mina sovvanor är fucked up, ibland går jag och lägger mig 0530, ibland går jag upp 0530). Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0