Har du släckt hemma? Nej, jag har släkt här.






Igår, alldeles för tidigt och efter 4 timmars sömn, vaknade jag upp till ett snöigt Linköping. Tåget till Mjölby och bil till Västkusten, där skiner minsann alltid solen! Insåg hur mycket jag saknat att köra bil, stadstrafik, när det blir sådär stressigt och högt tempo, love it. Födelsedags-/släktkalas hela dagen lång! Himla fint att träffa dem. God mat och dryck, masssaaaaa skratt. Kul att hänga med kusinerna och mina små söta sysslingar. Är så himla impad över dagens barn. Milea, som fyller 2 i sommar, hanterar min iPhone som om det vore världens självklaraste sak. Galet. Skjutsade hem Jonas till Gbg och spanade in lyan. Det märks att vi har blivit vuxna, ingen av oss bor hemma och vi oroar oss för hur vi ska hinna med allt innan vi fyller 30! Tog bilen hem till stan inatt, lite oplanerat, landade i sängen runt 04.30-tiden. Idag = död. Alldeles för lite sömn de senaste dagarna. Vaknade till liv runt lunch och åkte till Ikano/IKEA/Maxi med min fina Ida. Storstädat lägenheten och tvättat hela kvällen. ÄNTLIGEN en fräsch lägenhet igen, under tenatveckorna får lyan lida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0