100%plugg.

Har aldrig riktigt förstått hysterin innan en tenta. Nu förstår jag - kaos i huvudet. Jag känner dock ett konstigt lugn inför fredag, ingen direkt nervositet, MEN JAG HAR FÖRTUSAN NOLL KOLL. Har så lite koll att jag inte ens orkar vara nervös liksom. Har redan skrivit in omtentadatumet i kalendern (hoppas ju såklart att jag kan stryka det, men just in case så att säga). Tillbringat 6 timmar på stadsbibblan i Linköping idag. Klappar mig själv på axeln. Av en ren slump visade det sig att Linus också var där. Lunchade tillsammans och pluggade järnet under eftermiddagen. Sista timmen satt jag bara och skrattade, fattade nada. Nu ska jag kika på Idol, plugga ytterligare någon timme och däcka tidigt. Upp vid 05:30 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0