I ♥ hösten





Idag slog det mig åter igen hur mycket jag faktiskt tycker om hösten. En solig höstdag är ju helt fantastiskt. Man kan slänga på sig skinnjackan, ett par boots och en mysig halsduk. Varken för varmt eller för kallt, bara jäkligt snyggt. Var på en information om arbetsmöjligheter i förmiddags, himla intressant faktiskt. Man får liksom igång tankeverksamheten och vill pluggapluggaplugga. Mötte upp Jessica och Lina för lunch och sen en allmän information ang tentan. Catchade upp med Linus över en kaffe och pluggade i bibblan. På tal om Linus, idag kom vi med nästan identiska kläder, i g e n. Har precis samma klädstil, fast maskulin/feminin. Går omkring som två tvillingar var och varannan dag. Jag bara skrattar åt det. Han hade sina nya läsglasögon idag, assnygga (hur galet många är det inte som har glasögon på universitetet?!). Ett problem bara, de är nästa identiska med de som jag har beställt. Äsch, who cares. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0