Inväntar grymma studieresultat nu när jag, förhoppningsvis, ser igen.

Halv åtta studsade jag upp på min lediga dag. Satt ganska många timmar i HumSam-bibblan och pluggade på egen hand, blev inte ett dugg klokare, lunchade sedan med Jessica. Åkte ner till Specsavers och konstaterade att jag kanske inte är halvblind, men behöver läsglasögon (ääääntligen kanske jag ser något igen!). Alla ser så smarta ut i glasögon, jag ser dock mest korkad ut. GALET svårt att välja bågar, en miljon olika och inga passar. Det fick bli två par (ett par enkla svarta och några lite större a la pilotmodell) eftersom de hade "köp 2 betala för 1" just nu. Ska ju som sagt bara ha dem när jag läser så ni behöver inte vara oroliga, jag ska inte skämma ut er. Övervägde om jag skulle gått upp till stadsbiblioteket efteråt och pluggat med Linus, men latheten tog överhand. Dressyrlektion ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0