För vi lever alla med känslan att falla och vid tomhetens botten står vi på toppen.



Däckade på pendeln av ren utmattning förut, har aldrig hänt tidigare (sover inte på offentliga platser). Har liksom för kul i skolan! 9 timmar på universitetet idag, kändes som 5 minuter. Skrattar konstant. Världens bästa grupp, älskar dem. Jag och Linus konstaterade att vi aldrig tidigare har kommit någon/några så här nära (och haft så kul) efter bara tre veckor, grupparbeten brukar ju generellt vara ganska så...tråkiga. Fin känsla. Nu gäller det bara att naila tentan nästa vecka också, känner att jag har noll koll. Men det löser sig alltid. Ska kika igenom nya Elle nu som väntade på mig hemma, ska inte röra mig ur fläcken ikväll. Upp tidigt imorgon och så kör vi igen!

Kommentarer
Postat av: azra

gumman jag blir så glad att läsa det här :D

2011-09-19 @ 21:44:15
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0