Tenta, check.

1. Var inte ett dugg nervös. What? Inte det minsta faktiskt. Märklig känsla, jag som alltid brukar vara nervös. 2. Har efter 4-5 veckor på universitetet konstaterat att min studieteknik är sämst. Har en del att jobba på. 3. Jag skrattade när jag skrev tentan. Normalt? Luddiga/konstiga frågor kräver sjukt dåligt formulerade svar. Sånt är jag bra på. Hoppas jag får pluspoäng. 4. Det jag tyckte var viktigt tyckte visst inte personen som satte ihop tentan var lika viktigt. Jaha. 5. Jag tänker definitivt inte radera datumet för omtenta. Fast jag kan eventuellt ha nailat ett G. Fast bara kanske. Jag hoppas, bönar och ber. För sååå dåligt gick det ju trots allt inte. 

Råkade shoppa lite efteråt, inte bra. Skärpning. Sitter på pendeln hem nu, multitasking. Ikväll kör vi på tentafest! Men först ska jag färga håret, IGEN. Lika ljushårig som vanligt efter en vecka. Vad är problemet? Hmmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0