111003

Grym helg, grym måndag. ALLTSÅ, bästa gruppen eller vad?! Wow. Ny kursstart idag och egentligen var det helt nya grupper som gällde, gruppindelningen var fixad och klar när vi kom. Ni skulle sett paniken i våra ögon. Jag hamnade till en början i något som kan ha varit universums sämsta grupp ever. Jag lovar. Han tänka både en och två gånger att nu hoppar jag av skolan. Men huxflux bytte vi om lite (thank god för lärare som det går att förhandla med) och nu har JAG, LINUS, JESSICA OCH LINA bildat värsta supergruppen. Pia tappade vi dessvärre på vägen. Det här kommer bli grymt, överlever liksom inte utan mina härliga mates. Fan vad vi är bra. Skrattat oss igenom eftermiddagen med lite härlig chill som vi alltid gör. Grymt. Har även hunnit med en sväng på stan med Ida och pizza/myskväll hos Lollo. Måste försöka pw:a lite mer, men nu har jag skaffat mig dödens skoskav igen. Orsak? Mina älskade gympaskor sviker mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0