FREEEEEDAAAAAAAG.

Fredagar är ju för himla fina. Galet mycket skratt, inklusive andnöd, tillsammans med min galna grupp. Sjukt kul! Man blir på så bra humör. Undrar dock hur kul resten av skolan tyckte att det var?! Måste ha hörts över halva campus. Ikväll dyker Anette upp och förgyller min tillvaro. Hatar att vi bor alldeles för långt bort från varandra! Det kommer att bli en kanonhelg. Sticker in till Lkpg vid 20-tiden och möter upp henne! Nu ska jag vara lite tråkig och inleda helgen med plugg, satan i gatan vad man får kämpa för att ligga i fas och ändå ligger man efter.

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Ja jag kan tänka mig det, och det är klart att jag alltid försöker sträva efter att se det positiva. Men det kan vara jättesvårt.

Tack detsamma! Kramar

2011-10-14 @ 21:59:41
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/
Postat av: DR

Have a nice day :)!

2011-10-16 @ 14:05:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0