Att inget är för evigt är väl underförstått.

Fick precis reda på att jag har lägenheten för mig själv den kommande tiden. GÖTT. Vi får se vad framtiden har att utvisa, lite spännande är det minsann. Ska sätta mig och renskriva lite anteckningar nu, ska försöka ligga i fas redan från början och inte hamna efter. Tempot är ju så äckligt högt. Imorgon har jag tänkt att bita tag i den engelska litteraturen. Ikväll är det jag, en miljon kluddriga anteckningar och Den svenska björnstammen (as usual, om och om igen som de senaste veckorna, skyller allt på en viss man...). Imorgon överväger jag att åka in och sätta mig på stadsbibblan. Vi får se. På tal om annat så hoppas att mina glasögon kommer den här veckan! Mina snygga vänner har ju så fruktansvärt grymma brillor, ser fram emot att bli en i gänget och förhoppningsvis se lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0