Brownie.



Har fått sjukt mycket positiva kommentarer angående mitt hår (och NEJ, jag tänker inte lägga upp en vettig bild). Tack världens bästa. Det svarta har, som tur är, försvunnit och övergått till riktigt mörkbrunt. Börjar tycka om det mer och mer faktiskt! Så himla kul när alla lägger märke till det och säger vad de tycker, till och med killarna (lillebror tycker dock att jag ser ut som flickan i The Grudge alternativt Wednesday i familjen Addams). Har fått höra att jag passar bättre i mörkt, att mina bruna ögon framhävs mer, att jag ser business ut och och det är riktigt höstfräscht. Man tackar. Peppande ord.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker det är fint! :)

2011-10-04 @ 10:05:04
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0