111011

Härlig dag! Fick äntligen umgås med min älskade arbetsgrupp igen, saknat dem! Grupparbete is the shit. Fick en lång pratstund med Fanny imorse, hann säga hej till Sandra och lyckades pricka in samma tåg som Azra hem. Sjukt värt! Något annat som är helt insane är att jag och Linus har gått och köpt oss snarlika jackor, dock olika färger. Och, håll i er, LIKADANA glasögon. Helt galet! Identiska. Samma modell (unisexmodell), samma färg. Vad var oddsen? Samma stil och smak, oh ja. Jag har liksom hittat min manliga dubbelgångare.

Kommentarer
Postat av: linnea

Det verkar som om du är lite förtjust i den dära linus =)

2011-10-11 @ 22:00:09
Postat av: ALEXANDRA SVARAR

SVAR TILL LINNEA: Haha, njaa, vi spenderar bara sjukt mycket tid tillsammans i skolan, från morgon till kväll 4-5 dagar i veckan. En jäkligt bra vän och mer än så lär det inte bli!

2011-10-11 @ 23:38:24
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0