Måndagmåndagmåndag.

BRA MÅNDAG. Vill skriva så himla mycket här men det håller jag för mig själv. Grupparbete 8-12, lunch med Linus hans grupp, plugg i lässalen på egen hand (skrev en bra bit på rapporten). Den tidigare nämnda grabben och jag prickade, helt omedvetet, in samma buss både imorse OCH i eftermiddags när vi skulle hem, lovely. Det är ju så himla tråkigt att åka buss själv, föredrar helt klart 15 min skitsnack än att sitta ensam och ruttna bort. Konstaterade att när de lägger om tidtabellerna 11:e dec så kommer jag typ aldrig att behöva åka buss själv, det känns ju himla fint (plus att man hinner snooza EN GÅNG till på morgonen). 12:an och jag kommer att bli bästisar. Har även hunnit checka av både Forex och frissan idag, några pund rikare och några cm hår fattigare.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Roligt att du är med! :) jag har det superbra! Hur är det med dig? Vad gör du nu för tiden? :)

2011-11-29 @ 21:25:02
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0