Tänk om jag kunde leva som jag lär.



Ha! Överlevde veckan efter ett mindre psykbryt i måndags. Pluggat som en galning, men jag har har haft så FRUKTANSVÄRT KUL onsdag-torsdag! Så kul att all ångest och nervositet försvann. Älskar att umgås med folk som får mig att må bäst. Två jäkligt roliga luncher med Linus och sedan har vi superpluggat tillsammans med gamla gänget på eftermiddagarna. Fan vad bra vi är. Har saknar mina kompanjoner nu när vi inte umgås dagligen. Vi vet precis vart vi har varandra, tänker likadant, skyhögt i tak och vi kan prata om allt. Tentan idag då? Jo tack. Svår som tusan men jag hoppas på ett G. Slängde iväg ett sms direkt efter till Linus, "Jävla Ellström, failade totalt på sista" och fick "Yes, TOTALT ägd av Ellström!" till svar. Känns ju skönt att vi är lika dumma. Det roliga är att vi diskuterade Ellström på bussen tillsammans imorse - noll koll är vår melodi. Vem bryr sig om en tråkig känd professor och hans teorier liksom, bye bye 5 viktiga poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0