TGIF.

Fin kväll med min äldsta bästis. Det enda jag har i skallen just nu är 1) LONDON LONDON LONDON. All shopping, julpynt och mys - åhh. Londonfolket förstår känslan. 2) Hur fan är det ens möjligt att pricka in alla rätt på en tenta? Ofattbart men sant. Fortfarande lika STOLT över mig själv och mina grymma kompisar. 3) Träningsskor. Jag måste ha ett par träningsskor. Sitter med ett träningskort men har inga skor (allvarligt, nej, inga inomhusskor). MÅSTE KÖPA SNARAST. Vill ju träääääna. 4) Helg! Eller inte. 100% tentaplugg. 5) Folk som berättar hela sitt liv på Facebook. Förstår inte vitsen med att uppdatera 1000000 ggr/dag. Hur tänker man då?

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt med London, inte långt kvar nu då! :) Och fan vad duktig du är, alla rätt!? Och ja, träningsskor är väldigt viktigt, har man inga bra så blir det jättetråkigt att träna. Köpte löparskor i våras, men man kan ha dem när man går på pass och tränar styrka också såklart. Älskar dom! Och nej, fattar inte heller varför vissa uppdaterar hela tiden, tror dom verkligen att nån bryr sig om allt dom gör? haha. Har en facebook-fri vecka den här veckan, så himla skönt! Har lite abstinens just nu, men jag klarar mig ;)

Svar: Tack så mycket :D Blev verkligen överlycklig, min lärare är så hård med betygen haha.

Lycka till med tentan, kram!

2011-11-22 @ 10:28:27
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0