Ny vecka, ny kurs, ny arbetsgrupp.

Jaaa ni, mina kära vänner. Ny kurs, ny grupp. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Min ex-grupp (som jag kommer att hänga med 24/7 iaf) och jag var minst sagt deppiga. Vår motivation försvann på 5 sekunder, haha. Ni skulle sett våra ångestfyllda blickar, en blick säger mer än tusen ord. Har i vilket fall som helst haft en trevlig dag, intressant föreläsning, asbra dokumentärfilm (allvarligt, yes!) och en sjukt givande diskussion. Pang på, nu kör vi. Tenta om 2,5 vecka. Lunchade med Linus (en riktigt gentleman - fixar gratis kaffe!) och David (sjukt info: han är från Gällivare och KÄNNER två tjejer som jag hängde med på Emax i Örebro 2009, vad var oddsen?!). På något sätt så föredrar jag att hänga med killarna, det är så mycket enklare. Raka och ärliga, inget skitsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0