Hejhejhej.








Hej Anette, hej Azra! (Jag vet att ni har längtat efter en uppdatering!) Kort sammanfattning av de senaste dagarna ur ett Instagram-perspektiv. Nelly Catwalk i fredags på Sliver med härliga tjejer, goodiebags och gratis plagg (kan dock meddela att det var mer drag inne på Harry's, haha). Gjort en miljon saker i helgen, typ. Jobbade i lördags, kikade på Phantom of the Opera på bio (sändning från 25årsjubileumet, Royal Albert Hall, London) på kvällen. I förmiddags kickade vi igång det nya grupparbetet och sen blev det en långlunch/fika med Jessica i nästan 2,5 tim. Sitter på stadsbibblan nu och försöker beta av lite plugg på egen hand. Dressyrlektion ikväll och imorgon ska jag infinna mig på universitetet kl 08.00. Skjut mig. Men det får väl gå.

Kommentarer
Postat av: azra

hahahah har typ klickat in mig en miljon gånger, men har ju sj inte skrivit nåt om det än hahaha!

2011-11-14 @ 16:24:18
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0