4 veckor.





Annars då? Jo tack. Mer död än levande. Totalt 9 timmars sömn på två nätter, kanonbra. Imorgon ska jag sova sååå lääääänge. Har gjort det lite mysigt i mitt rum, tagit in en ny golvlampa och häromdagen åkte en ljusslinga upp. Tog en lång och härlig promenad direkt efter att jag hade skickat in tentan i förmiddags, har aldrig känt mig så fri och lättad. Har hängt inne i Linköping med Lisa under eftermiddagen/kvällen. Gissa vad vi gjorde? Fikade på en uteservering! Galet. Frös inte ett dugg. Det är ju förtusan NOVEMBER och julbelysningen har kommit upp inne i stan. Så himla mysigt! Lite Londonfeeling över det hela. 4 VECKOR KVAR, åh.

Kommentarer
Postat av: Azra

Var är höstbilden tagen?

2011-11-03 @ 11:17:12
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0