Sainsbury's delivery.



Har precis ätit frukost och tagit emot den allra sista matleveransen. Krångel, krångel säger jag bara. Det som alltid har fungerat felfritt! 25 varor saknas, de finns med på kvittot och vi har betalat för dem, men vi har inte fått hem dem. Suck. Har suttit i telefonkö, pratat med Sainsbury's två gånger, försökt lösa problemet. Väntar på att de ska ringa tillbaka och förhoppningsvis leverera varorna senare under dagen.

(Det värsta som finns är att prata i telefon med främmande människor, speciellt på ett annat språk. Nu gör jag det utan att tveka, på engelska. Det går frammåt! Även jag kanske blir vuxen någon gång?)

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Alltså egeeeentligen är jag ju bara här för att göra intervjun men sen råkade det ju bli tre dagar extra hehe.... :) Klart man passar på att shoppa när man är här, har sett såååå mycket fint idag! Och underbart väder på det, toppenfredag :D Förutom att jag lyckades gå vilse när jag skulle till lägenheten haha, med superlågt blodsocker... trillade in på Sainsburys sen och köpte bl.a ett paket vindruvor som jag slängde i mig på 2 min när jag kom hem. Är inte riktigt i Londonform, haha!

2011-05-21 @ 00:28:27
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0