Påfyllning i sminkväskan från 17.




Något som jag definitivt kommer att sakna med London är utbudet gällande precis ALLT. Man kan hitta vad som helst i alla prisklasser. Har hittat många grymma budgetmärken! Jag älskar Boots hemsida där man både kan betygsätta och recensera produkter. Köpte en primer och en maskara från 17 i helgen efter att ha läst recensionerna. Primern är grym (£5!!!), maskaran har jag inte provat än. Varför har inte Sverige ett större utbud när det gäller skönhetsprodukter?

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Jag håller med, älskar kornblått! Vill ha den där kjolen i den färgen också, har sett den förut men inte nu.. kanske finns i London, får ju se om några dagar.... :)



Hoppas du haft en fin måndag också! hur är vädret i London, lika fint som i stockholm antar jag? Kram!

2011-05-09 @ 22:10:26
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Anna

amen guuuud vad billigt, synd att sverige inte har så bra utbud när det gäller sånt där..

2011-05-09 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0