Love love love.





Har haft en himla fin dag idag. Har varit barnvakt från 9.30 till 14-tiden, älskar mina girls! Ju närmare 30 maj kommer desto mer tycker jag om dem. Har scootat runt på sparkcyklarna i Notting Hill (så jäkla kul haha!), varit på Westway Sport Centre, spelat en himla massa Wii, ritat manga, ätit svensk lunch. Härligt värre. 

Tog en spontantripp till Hammersmith under eftermiddagen. Varför har jag inte varit där mer än en gång tidigare? Jag gillar Hammersmith! Ska dit snart igen, måste utforska den delen av London lite närmare. Gjorde några fynd, dock inga kläder. Kärade ner mig totalt i en inredningsbutik! Inredningssaker = tunga = inga köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0