Enkelbiljett London - hem

Idag är det hemresa som gäller. Har haft en fantastisk sista helg i London! Kl 16.00 hämtar en taxi upp mig och kör mig till Heathrow. Jag vill verkligen inte lämna London, men jag lämnar allt när det är som bäst. Lyfter vid 18.45 och landar på Landvetter strax innan kl 22. 

Mellanlandar några dagar på Västkusten och hänger lite med släkten. På onsdag tar min minsta kusin studenten och det ska självklart firas! Bor hemma hos min fina mormor och har därför inte tillgång till internet. Kommer troligtvis hem på torsdag (och då har förhoppningsvis en välkommen-hem-present, till mig själv från mig själv, hunnit komma - spännande!). Vi hörs då!




(Föresten, håller på och byter mobiloperatör, så det kanske inte går att nå mig)

Kommentarer
Postat av: azra

oooooch hur har du tänkt att jag ska veta att du e framme i sverige då? Får hoppas att din mamma ser det här och meddelar dig :) så att du skickar iväg ett fint sms till mig när ditt kort funkar :)

2011-05-30 @ 22:46:04
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh så du är hemma nu alltså. Gud vad konstigt. Vara borta i nästan ett helt år och sen bara åka hem.

Förlåt att jag inte har svarat på din kommentar förrän nu, har haft så mycket att göra så det är helt sjukt.

Ja åk till Berlin, det är verkligen supermysigt! Trodde det skulle vara en "grå betong-stad", men det var det absolut inte!



Det låter verkligen helt underbart! Allt du har gjort och alla människor du träffat och lärt känna och allt annat. Som sagt har jag ett år kvar att bestämma mig för vad jag vill göra sen, men det lutar absolut åt att bli au pair. Kram på dig

2011-06-05 @ 09:54:10
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0