Little White Lies.




Puuhh. Har jobbat några timmar nu, har tvättat och bytt lakan, städat och handlat mat. Åt precis lunch utomhus i solskenet, jättevarmt och skönt! Jag äääälskar vår uteplats just nu, känns väldigt lyxigt med tanke på att vi bor mitt inne i centrala London. Ska strax ge mig ut på en långpromenad i Hyde Park.

Igår gick jag och Siri på bio. Vi såg en fransk film (med engelsk text såklart) som var riktigt bra! Little White Lies. Ena stunden jätterolig och nästa jättesorglig - perfekt balans. Jag och franska filmer brukar inte vara en bra kombination, men nu njöt jag av den 2 tim 40 min långa filmen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej, jag tänkte fara över till London som Au Pair i slutet av sommaren, och om jag minns rätt så åker du hem i sommar? :)



Jag undra om den familj du är hos söker en ny au pair när du åker hem? :)



Hoppas du svara antingen bland kommentarerna eller på min mail:

[email protected]

2011-05-04 @ 18:24:19
Postat av: Louise

Åh, underbart att bo i London. :3

2011-05-04 @ 19:47:55
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Tack! ja, jag rekommenderar absolut Nikon. Jag tycker det är en jättebra kamera, som ofta kommer under prisklassen för Canon. Jag har testat några Canon, men jag är fast vid Nikon. ^^, Jag skulle rekommendera Nikon D40 eller Nikon D60 som förstahandsval. :)

2011-05-04 @ 21:42:48
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Mysigt stället att slappa på :=

2011-05-05 @ 08:31:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0