110324

Igår hade jag en himla fin kväll. Mys hemma hos Anette, inklusive Marabou. Mmmmmm. Kollade igenom en massa Londonbilder och fick panik över att vi endast har TRE helger kvar tillsammans (= mamma är här två helger och jag är hemma i Sverige under två helger), sen åker hon hem och lämnar mig kvar här. Känns jättekonstigt. 

Just nu vill jag bara spola fram tiden en vecka. På torsdag nästa vecka åker min vfamilj till Stockholm (vmamman försvinner redan på tisdagen) t o m lördag eftermiddag. Tidigt, tidigt på söndag åker de till Frankrike och är borta en vecka. På fredag kommer mamma! Helt galet att jag möter upp henne på Victoria Station om EN VECKA. Ska bli så kul! Hoppas det underbara vädret håller i sig (och att min fot blir bättre/bra)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0