Just stop for a minute, and smile.

Alltså den här fredagen... Spögregn. Men imorgon har vi beställt fint väder, sol + Brighton låter nämligen som en himla bra kombination tycker jag. Längtar! Idag blev inte som planerat, skulle egentligen åkt iväg på lite roligheter på eftermiddagen men vi råkade luncha lite fööör länge (jag agerade mästerkock) så vi fick ställa in. (Matilda, klockan blev för mycket annars skulle vi självklart hört av oss till dig!). Nu duschen och sen sova tidigt, klockan ringer 05:45 imorgon.

Kommentarer
Postat av: jasmin

sv: ja jag har varit i london, dock var jag bara 6 år gammal, men det var jättefint :) vill gärna dit igen.

2011-03-19 @ 11:09:11
URL: http://jazii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0