Everything happens for a reason.

Okej. Mycket har hänt på sistone, de allra flesta vet precis hur det ligger till, andra inte. Mina föräldrar har skilt sig. Jag mår bra, väldigt bra, alla mår bra. Jag har bearbetat det här under en relativt lång tid nu, såklart att det är jobbigt vissa dagar, men det som inte dödar gör en starkare. Plötsligt har jag två hem, pappas villa på landet och mammas lägenhet i stan (Mjölby). Märklig känsla. Men jag tror det här kommer bli bra, jag VET att det här kommer bli bra. Jag ser det som en nystart, starten på något nytt som kan leda till något riktigt bra. Det kommer att ta sin lilla tid, men everything happens for a reason.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vad tråkigt. Men skönt att allt är bra med dig!

2011-07-12 @ 14:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0