Matförgiftning.

Jäklar vilken jobbig dag. Vaknade upp imorse, hela rummet snurrade, jag skakade, spydde resten av förmiddagen. Var helt borta ett tag. Men nu är jag på banan igen! Konstaterade att det måste ha varit någon form av matförgiftning, annars skulle det inte gått över så fort. Helt galet att man kan bli så dålig, så fort och 10 timmar senare är man nästan återställd. Ja, ja. Fin början på mina 9 dagars semester (nu blev det ju ofrivilligt 10 dagar)! Skulle jobbat idag, såg fram emot det (skulle introducerat en ny tjej som JAG hade ringt och erbjudit arbete, visa hur kassan fungerar osv, kände mig jätteviktig och vuxen) men det fick jag ju såklart ställa in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0