Onsdag.

Var väl inte så fruktansvärt pigg när alarmet gick igång 07:00 imorse efter 3,5 timmes sömn. Fick kolla både en två tre gånger på iPhonen för att inse vilken dag det var och varför klockan ringde. Men det kändes faktiskt himla fint att sätta sig på pendeln, se solen gå upp, hoppa på 12:an och spendera dagen på uni tillsammans med Sanne. Betade av en hel del plugg, men jag fattar inte hur jag ska få in allt i hjärnan. Tur att det är ett roligt ämne! Något som är mindre kul är att jag nu i ett par dagars tid har haft en nerv i kläm i ryggen (you know, min cp-rygg är jämförbar med en 80-årig dam), avlider snart. Har försökt med ALLT. Är ganska van med sånt här, men den här gången är värre än värst. För att citera min bästa vän; bara att gilla läget och leeeeee!

Kommentarer
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Duuu, jag vet inte ens vad den kommer ifrån. Men helt plötsligt är Högrenässansen det bästa som finns typ, haha! Men antar att det är teaterhistorian som ligger runt hörnet och lockar med sina underbara dramer om hemtentor :P

2011-12-29 @ 10:36:28
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0