Tisdag.

Lugn och skön dag, vaknade upp halvsjuk och förkyld. Reafyndade en tröja (är det inte väldigt dyrt på rean nuförtiden?), myst framför några filmer och bara slappat. Passat på att rensa i garderoben också, ingen idé att spara på sådant som jag ändå inte använder. Idag kom en liten kille till världen, min gamla barndomsvän har blivit mamma. Ofattbart kul! Imorgon ska jag till universitetet, är allt annat än ledig. Men det är ganska skönt att komma iväg och göra något vettigt faktiskt. Rätt vad det är så är det den 9:e januari och våra tre böcker ska vara inpräntade i huvudet, måste måste klara det. Tänkte gå till gymmet efter skolan imorgon, jag riktigt längtar efter att få byta om till träningskläderna och köra ett pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0