Jag vill va den som gör dig glad.





Pics. 1. Vår överpimpade gran... vet inte vad jag tycker. 2. Mmmmmm. 3. Peppande ord på skrivbordet. 4. Världens snyggaste nya gympaskor. Det blir ju så mycket lättare att träna med en snygg outfit!

Fattar inte vart tiden tar vägen just nu, det går way to fast och allt är upp och ner (på ett bra, men dåligt sätt). Har bott i skolan måndag-tisdag-onsdag. Åkt in tidigt och kommit hem vid 19-tiden varenda dag, samtidigt som jag försöker hinna med allt innan jul, träna och mig själv. Fast jag gillar det, skönt att hålla hjärnan sysselsatt faktiskt. Har fått sjuhundra mail från fem olika lärare idag, kan säga så här; jul-mellandagarna-nyår-första veckan i januari är räddad - sjukt jäkla mycket plugg. Har även fått reda på att jag nailade förra kursen, halva klassen har en omtenta som väntar samt stora kompletteringar på djävulsarbetet som vi gjorde. Galet skönt att vi satte allt! Lite stolt minsann. Sjukt svår kurs. Kvällens sällskap gick precis och nu ska jag placera mig på golvet och slå in julklappar. Har fortfarande noll julfeeling. Vad är problemet liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0