It's been a really, really messed up week. Seven days of torture, seven days of bitter.

Budade precis hem ett skal till iPhonen på eBay. Läskigt billigt ($0,01) och farligt beroendeframkallade. Söndag utan söndagsångest, man tackar! Ser faktiskt fram emot skolan imorgon, längtar nästan. Ny vecka, ny kursstart, nytt liv. Blir alltid så fascinerad, likadant varje gång. "Nu ska jag hänga med från början", "nu ska jag ta tag i träningen", nu ska jag bla bla blaaa". I wish. Blir galen, vill leva i nuet och bara va. Avskyr att ge mig själv falska förhoppningar. Men jag är taggad! Föresten, det blir "Pedagogik 2" i vår med mina favoriter, känner verkligen att jag har hittat rätt. Kan bli en GRYM vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0