God Jul!

Skola, checkat av de sista julklapparna med lillebror, blivit KM-segrare i kadrilj med min bästa dressyrgrupp (och här med har jag lagt ridningen på hyllan), städat, pyntat, tränat, jobbat. Senaste veckan har minst sagt varit fullbokad. Men jag gillar det. Julstämningen har inte riktigt infunnit sig än, men den kommer. Klapparna ligger under granen, skinkan är i ugnen och nu kickar vi igång tre dagars julfirande. Nya traditioner i år efter ändrad familjekonstellation, konstigt men spännande. På juldagen fyller min älskade Lisa 20, ska såklart hinna fira det med! GOD JUL PÅ ER och ha en skön långhelg ni som inte firar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, visste inte att du höll på med hästar. Grattis till förstaplatsen! :)

God Jul!

2011-12-24 @ 12:04:58
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0