Fint som snus.





Tredagarsvecka på jobbet blev plötsligt sexdagars istället. But I like it (även om man blir en aning understimulerad och ler allt för många fakeleenden). Något som jag gillar ännu mer är att jag är LEDIG imorgon (och det bästa av allt, Azra är HEMMA igen). Underbart. Dissade ett poolparty i fredags och hängde med nya bekantskaper på campingen i Vadstena istället. Många sena nätter med balkonghäng och en del lata timmar har det också blivit. Nu sitter jag här och känner mig en aning nördig; två datorer igång, iPhonen i ena handen och den externa hårddisken i den andra. Ska ge mig på att formatera min min gamla goding till dator. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0