Love you.






Jag har gjort ett medvetet val och inte skrivit så mycket om London i bloggen under den senaste tiden, jag inte vill trötta ut er med långa texter och bilder i mängder. Men den största orsaken är egentligen att jag inte kan hantera saknaden och längtan tillbaka. Jag visste att jag skulle sakna London, massor, men inte riktigt så här mycket. Vissa dagar är det riktigt jobbigt, idag är en sådan dag. Det tog många, många veckor innan jag vågade kika igenom arkivet på bloggen och bläddra bland alla tusentals foton som jag har tagit, jag var livrädd för att bryta ihop. Jag har kommit på mig själv att jag omedvetet sitter och tänker på London flera gånger per dag. Jag tänker tillbaka på den fina tiden som har varit, alla minnen, alla nya vänner, alla galna påhitt i min favoritstad. Jag är så otroligt tacksam för det bästa året i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0