Mmmmmmmmm.




Middagen igår var super! Så himla kul att laga mat med bra råvaror. Kokade bara lite färskpotatis, rödbetor och morötter. Smulade över massor av fetaost, hackade upp några soltorkade tomater, ringlade över lite olivolja och på med peppar och färsk persilja. Skulle velat ha någon form av kyckling till, men det fick bli en riktigt, riktigt god korv till istället. Gudomligt! När vi ändå är inne på mat så har jag äntligen fått tillbaka aptiten på morgonen. Upptäckte världens godaste kombination imorse, nektariner och torkade tranbär tillsammans med lite yoghurt! Plus kaffe i favoritmuggen (ja, allt blir ÄNNU godare i den) och godaste knäcket. Gissa när jag gick upp idag föresten? 08:00! Plus i kanten för att vara mig. Kom nyss in från en timmes powerwalk all by myself. Nu ska jag städa och vid 14-tiden blir det jobb. (Försöker vara effektiv idag, haha)

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

gott :D

2011-08-14 @ 11:42:41
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0