The future is mine.

Verkligheten kommer ikapp mig lite för fort.

Om en vecka fyller jag 20, jag har inte planerat något och vet inte hur jag ska fira. Innan den 15 april måste jag bestämma mig och söka utbildningar till hösten. Vad vill jag plugga? Ingenting. Känner mig inte redo att gå tillbaka till skolbänken. Är dock lite sugen på att läsa spanska/franska ett år. Sjukgymnast lockar men det kommer jag inte in på, har för "dåliga" betyg, med andra ord inte MVG i allt. Börja plugga efter jul istället? Hur blir det i sommar? Jag behöver ett till jobb om det ska gå ihop sig. Observera att jag inte har någon bil och MÅSTE åka bil till jobbet. Jobba i höst? Vart? Resa i höst? Tillsammans med vem och för vilka pengar? Söka som reseledare till vintersäsongen? Kanske sticka iväg som aupair igen, fast till ett främmande land, några månader i höst?

Idag är tankarna många och jag vet inte vad jag vill. Det är jobbigt att bli vuxen.

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Hej, vad roligt att du är med i tävlingen! :D

Vinnaren är utsedd och finns på bloggen ;) Kika in och kolla om det är du som har vunnit, annars har du chansen igen senare ikväll! :)



KRAM

2011-04-11 @ 14:59:52
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Kristin

Sök civilekonom i Lkpg, det har jag gjort! ;)

2011-04-11 @ 17:06:20
Postat av: ALEXANDRA SVARAR:

Kristin: Jag har övervägt det, men jag tror inte att ekonom är rätt för mig.. Känns bara så fel! Men jag tror däremot att DU kommer bli en fantastisk bra ekonom! :)

2011-04-11 @ 17:34:49
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: annie

fin blogg, allt bra? :) <3

2011-04-11 @ 18:05:46
URL: http://aldrigannie.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hihi så gulligt sagt! ;) Men hoppas du söker i Lkpg så kanske vi ses! :)

2011-04-11 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0