...

Att vara hemma kan vara kul, ibland. Det värsta är att man har glömt bort alla de dåliga sakerna, tex Östgötatrafiken. Hur ofta går bussarna/tågen liksom? Aldrig. Plus att jag måste åka bil för att ta mig till bussen (= mamma eller pappa måste vara hemma eftersom vi bara har två bilar). Annat är det med London, 1 min till bussen som går var 5:e minut. Mycket, mycket bättre. Jag saknar det. Fick ställa in kvällens planer men fixade nya lika snabbt. Ska träffa fina Ida ikväll och imorgon in till stan för att hänga med Lisa. Blir kanon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, i vår blogg säljer vi allt från studentklänningar, kläder, smycken etc..

Kolla in om du gillar nåt! :D



Kolla in - http://rensningavgarderoben.blogg.se/

2011-04-20 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0