110413

Hej hej hej, hemskt mycket hej! Idag har jag städat och tvättat. Kul va? Ja faktiskt. För första gången någonsin så tyckte jag att det var kul att städa huset. Jag la till och med ner flera timmar extra på att få det ännu finare, det gick liksom av bara farten. Haha, så kan det va ibland. Synd att man inte alltid har den energin... 

Anette gick precis hem. Hennes söta vmamma skrev ut mina boardingcards (åker med Ryanair så jag måste skriva ut dem själv) tidigare idag efter som vår skrivare helt plötsligt är completely dead. Hade för ett kort ögonblick lite panik ang skrivaren, men det löste ju sig som tur var. Haft en mysig kväll och pratat om precis allt (som vi alltid gör) och eftersom Anette är min lilla ängel så gick hon förbi Starbucks på vägen hit och köpte med sig frappuccinos. Mmmmmm. Imorgon åker hon hem till Sverige en sväng, och på söndag åker jag, vilket innebär att vi ses tidigast den 1 maj igen. Alldeles för lång tid.

Idag, inatt och imorgon fram till 18-tiden har jag huset helt för mig själv. Vfamiljen är iväg, alla på olika håll. En är i Oslo, en i Frankfurt, en är ute på den engelska landsbygden och en befinner sig i utkanten av västra London. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0