Yesterday: världens bästa lördag.

Oh my God vilken underbar dag jag hade igår. Igår kom äntligen dagen jag har väntat på mer eller mindre hela mitt liv, jag har träffade Siri. Värdens underbaraste människa. Jag är så lycklig. Vi har haft kontakten sedan 9-årsåldern (för att göra en lång historia kort: brevvänner) och alltid funnits där för varandra, no matter what. Det är helt sjukt att våra vägar möts här i London, ofattbart. Att äntligen få krama om henne kändes helt amazing. Vi känner varandra utan och innan, men ändå inte. Relationen som vi har är ovanlig, men helt fantastisk. Vi hann med en sväng på Portobello, rundvandring i Notting Hill (och i mitt hus), lunch i Hyde Park och frappuccinos från Starbucks. Perfekt dag!

På kvällen satt jag barnvakt. Började kvällen med en god pizza tillsammans med barnen och sen ramlade tjejerna (Anna, Linn och Matilda) in och gjorde mig sällskap (filmkväll). Jag är verkligen lyckligt lottad som har träffat så fina vänner här!


Kommentarer
Postat av: Siri

Snart igen!! <3 <3 <3

2010-09-20 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0