Saturday night.

Träffade två väldigt söta tjejer ikväll, Anna och Linn! Såå skönt att hitta någon som man trivs med precis i närheten. Köpte med oss lite gott att dricka (tummen upp för 18-årsgräns i UK!) och satte oss hemma hos Anna och bara pratade. Gillar lugna kvällar, speciellt när man är förkyld. Gick ut en sväng för att se vad fina Notting Hill har att erbjuda och ja, det verkar finnas en del. Pubar finns det iaf gott om! Känns oerhört skönt att man inte behöver åka in till "stan" för att gå ut, allt finns liksom inom gångavstånd. Har föresten en pub i slutet på min gata, det ni!

Imorgon vet jag inte riktigt hur planerna ser ut, det är svårt att planera i London! Vet inte om Sophia kommer hit? Hoppas. Men jag vet iaf att jag ska träffa en ny tjej (okej, jag är också ny, men ändå) imorgon kväll, Matilda, som också bor i Notting Hill. Kul!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv. ahaa oki. :D men ljuvligt hus i vilket fall :D men vad kul! :D Hur länge har du varit där? :D

2010-09-12 @ 10:11:48
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv. Ojdå :D det var inte längde :D hehe.. Så familjen är trevlig osv? har hört så många skräckexempel på hur familjerna behandlar tjejer som kommer dit osv

2010-09-12 @ 10:47:02
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0