Monday.

Valet är över och nu väntar en spännande tid för Sverige. Det känns ganska bra att befinna sig utomlands just nu. Jag är inte politiskt aktiv så jag ska inte uttala mig, men jag har gjort min plikt och röstat och kan konstatera att valet inte riktigt gick som jag ville.

Ny jobbvecka idag. Det blir visst babysitting 1,5 timme sent ikväll (när barnen sover). Inte mig emot, hade ändå bara tänkt att sitta hemma, det är ju trots allt bara en vanlig tråkig måndag. Ska försöka komma ut på en powerwalk med girlsen sen, vi måste börja motionera mer regelbundet! 

Är riktigt shoppingsugen, skulle behöva ett par svarta jeans. Meeeen, det är så jobbigt att leta (att prova iaf) efter jeans. Äsch, jag skjuter nog upp det ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0