Jag bor i London!

Flygresan hit gick bra (lite försenat dock...), SAS är så mycket bättre än Ryanair! Det var riktigt jobbigt att säga hejdå till mams och paps på flygplatsen, men nu några timmar senare känns allt ganska okej! Tog Heathrow Express in till London (Paddington Station), så himla smidigt alltså. Sen tog jag en taxi hem hit. Ja, det här är mitt hem nu, jag bor i London! Har ätit jättegod mat tillsammans med familjen och druckit gott vin, plus en god efterrätt! Det pratas engelska ena sekunden och svenska nästa, rätt vad det är blir det lite svengelska! I Like it. Barnen är sötast i hela världen, vi kommer redan bra överens! Känns skönt. Nu ska jag packa upp det sista och göra mig hemmastadd i mitt nya mysiga rum (bilder kanske kommer senare under veckan). Imorgon har jag sovmorgon, nannyn fixar allt! Lyx. Just nu är jag så himla lycklig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

och jag saknar dig redan <3 ha det bäst nu !!

2010-09-06 @ 07:58:35
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0