Day 1.

Sov som en stock inatt, sängen är suuuuperskön och precis lagom hård (gillar hårda sängar!). Satt och pratade med nannyn i en evighet i förmiddags (hon pratar, jag lyssnar), härlig tjej. Hon pratar dock väldigt fort, men jag hänger med så gott jag kan!

Har varit och handlat en himla massa mat (åkte bil, det känns grymt konstigt att sitta på "förarsidan" när det inte finns någon ratt!), köpte bland annat massor av färska bär: blåbär, björnbär, jordgubbar, hallon osv! De lagar maten från scratch, den ska vara nice and healthy! Hur bra?! Kanoners.

Ska nog ge mig ut på en liten runda här i området strax, ska bege mig mot Boots på Queensway och köpa lite förnödenheter (shampoo, balsam osv). Förhoppningsvis ska jag träffa en annan aupairtjej här i Notting Hill ikväll (håller tummarna för att hon är ledig...)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0