16th:

Önskar att jag kunde skriva något rolig i stil med: "nu sitter jag här och äter frukost och ska strax ge mig ut på en shoppingrunda i det fina vädret!". Men icke. Jag sitter här och äter frukost i min ensamhet (visserligen väldigt skönt), det är mulet och jag ska städa sen. Det är precis det här som är fördelen med att ha en blogg, man kan välja att fokusera på de roliga sakerna, de tråkiga, eller både och. Jag väljer oftast att framhäva det roliga. Men vad sjutton, jag ska inte klaga, jag har inte gjort ett handtag på hela veckan så både idag och imorgon är det städning som gäller. Tänkte göra torsdagar och fredagar till städdagar så att huset är tiptop till helgen.

Kommentarer
Postat av: lady

sv: shit de va riktigt billigt, hade för mig att de va dyrt i den butiken, har faktiskt aldrig kikat in!

2010-09-16 @ 12:52:33
URL: http://ladyq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0